sobota, 11 stycznia 2014

2014

cóż.
mamy nowy rok. nowy początek.
dla mnie to rok przełomowy. tak postanowiłam.
i tak będzie :)

jakie plany/postanowienia?
ano kilka.

1. wstawać wcześniej, nawet jeśli mam możliwość spania do południa.
2. mniej narzekać. (ostatnio to u mnie jakiś obłęd)
3. skupić się mocniej na nauce.
4. zacząć uczyć się francuskiego. albo chociaż doszkolić angielski, bo go zaniedbałam.
5. przeczytać duuuużo książek.
6. wyjechać w wakacje do pracy za granicę (marzeniem byłaby praca w zawodzie....)
7. obronić się na 5. :D hehehehe.
8. wyrobić formę tak, żeby biegać godzinę bez przerwy.

no i hmmmm.. może się zakochać? :)

a co poza tym?
jestem przeziębiona, a raczej byłam, już ostatnie podrygi choróbska na szczęście.
stąd też aktywność fizyczna zerowa, zdrowe żarcie oczywiście obecne, ale zdarzają się też słodycze.
ostatnio w sporych ilościach (okres) ale już zaczynam nad tym panować :P

tak więc nowy rok przywitany pozytywnie... :)

sesja za pasem. tyle pracy, że ojeju. a motywacji brak.
ale dzisiaj zaczynam, bo jestem w.. pewnej części ciała... :)

życzę Wam w Nowym Roku więcej sukcesów niż porażek, częstszych uśmiechów i pozytywnej energii.
a reszta... jestem zdania, że co cię nie zabije to cię wzmocni, więc trzymajcie się!




Aleksandra
 

7 komentarzy:

  1. super tutaj u Ciebie, bardzo fajny blog :)

    moje postanowienia nie wyszły :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Postanowienia są najwazniejsze. U mnie niestety problem z samorealizacją:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz będzie 2015 :) Jak tam Twoje postanowienia? Moje się udały! Zobacz: Moja transformacja i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kolejnym momentem wyznaczania celów jest początek wakacji, kiedy mam dużo czasu do ich spełniania. Ja właśnie w tym okresie przede wszystkim się wysypiam.! W roku szkolnym wstaję o nieludzkiej porze, 5:40, więc teraz po prostu delektuję się snem (jeśli można tak powiedzieć :D) i intensywnie ĆWICZĘ <3.
    Zapraszam do siebie: biegiemdomarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizacji!

    Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu internetowego ze zdrową żywnością www.sklep-zdrowia.eu oraz do polubienia fapage'a - www.facebook.com/sklepzdrowiaeu :-)

    Mamy misję do spełnienia - zarazić miłością do zdrowej żywności jak największą ilość osób! Chętnie podejmiemy współpracę z blogiem. :-) Zapraszamy do kontaktu poprzez fanpage lub emal: sklepzdrowia1@gmail.com!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog!
    Zapraszam również do mnie, ciekawa tematyka i można się sporo dowiedzieć :)
    Liczę na liczne obserwacje i odzew! :)
    >>MÓJ BLOG<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Modelowanie i odchudzanie sylwetki ! oto krok po kroku jak się za to zabrać i nie zrobić sobie krzywdy ! :)

    OdpowiedzUsuń